среда, 18 апреля 2012 г.

Latvia - 13th direct swaps

 Giedre, ты подарила мне прекрасные открытки, которые я сразу полюбила. Вышивка стала моим новым увлечением, поэтому я с упоением учусь вышивать. Люблю, что разные виды рукоделия находят отражение и в открытках. Кстати, сама того не зная, но ты подарила мне уникальную открытку от Лореты, блог которой я читаю с большим удовольствием уже давно. Благодарю!!!


1 liter of kefir (or buttermilk)
0,5  liter lightly sour grated pickled beetroots
400 g chopped into small pieces cucumbers
3 hard boiled and sliced into 4 pieces eggs
1 bunch green (spring) chopped onions to taste
green dill to taste

Spill pickled beetroots and kefir into one big bowl, put choped cucumbers,stir until well blended. Put into the bowl of soup sliced eggs and season with sliced green onions, chopped fresh dill to taste. Serve soup in bowls and hot boiled potatoes on a side.
Author Diana Pavliukeviciute


Комментариев нет:

Отправить комментарий